• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity3d Nvidia PhysX WheelCollider Sorunu
#1
Unity'e bir araba modeli attım. Kodları yazdım. Fakat yararlandığım örnekteki 50 torque ile hızlı gidiyorken ben 5000'le bile zor kaldırıyordum arabayı. Daha sonra Unity'in hazır arabasını aldım - onu sahneye küçük geldiği için büyüttüm- o da aynıydı. Sonra fark ettim ki scale edince wheelcollider çıldırıyor. Zar zor kalkan araba bir anda yarış arabasına döndü. Neyse, kısa kesiyorum, bu PhysX metrik sistemde mi çalışıyor? Çünkü 10 scale 5000 tork etki etmezken 1 scale de 5000 de uçuyor, sahneden çıkıyor.
  Alıntı
#2
Sanırım dayanıklılık ile alakalı. Hacim büyüdükçe kütle artar bu yüzden tork yetmez. 10 scale yapınca torku da 10 ile çarpmayı dene yani 50000 tork yap.
  Alıntı
#3
Cevap için teşekkürler. Şu siteye göre cidden de öyleymiş. Yıllardır bunu bilmeden Unity kullanıyorum. Yalnız mesh i scale factor'den ayarlayınca da aynı şey oluyor.
  Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 2 Ziyaretçi