• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity3D 2018
#1
Kısa bir süre önce Unity3D nin 2018 sürümü yayınlandı!

[Resim: ogimg.jpg?1]

Sistem gereksinimleri : 

OS: Windows 7 SP1+, 8, 10; Mac OS X 10.9+.

GPU: Graphics card with DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities.
  Alıntı
#2
Birçok güzel yeni özellik barındırması da cabası! ECS ile gameobject hell dediğimiz hierarcy'nin gameobjectlerle dolduğu ve unitynin hayvan gibi kastığı dönem böylece kapanıyor. Artık kod ile entity halinde objelerinizi oluşturabiliyorsunuz. Bunun yanında yeni c# job system ile gerçek multithreading destekleniyor ve 1 milyon obje civarını kolayca instantiate edip kasmadan kullanabiliyorsunuz. Compiler değişip Burst compiler geliyor, tüm bunları yapmamızı sağlayan da bu. Aynı şekilde altyapıdaki bu değişiklikler, c# 6 nın gelmesini sağlıyor. Yakında c# 7 desteği ve dolayısıyla rosalyn compiler desteğinin yolda olduğunun da haberini verelim. Scriptable render pipeline ile unitynin eski dandik grafikleri tarih oluyor. Ayrıca yeni render pipeline'ı shader yapmayı daha kolay hale getirecek bazı özelliklere de müsade ediyor ve shader graph aracı ile birlikte UE4'teki blueprintlerdeki gibi grafiksel olarak shader oluşturmanıza izin veriyor. Daha bir çok şey var onları da başkaları yazsın yoruldum E
  Alıntı
#3
Ozellikleri vs baya ucmus gitmis, ben baya geri kaldim unity konusunda k
  Alıntı
#4
(05-23-2018, 01:06 AM)mert32 demiş ki: Birçok güzel yeni özellik barındırması da cabası! ECS ile gameobject hell dediğimiz hierarcy'nin gameobjectlerle dolduğu ve unitynin hayvan gibi kastığı dönem böylece kapanıyor. Artık kod ile entity halinde objelerinizi oluşturabiliyorsunuz. Bunun yanında yeni c# job system ile gerçek multithreading destekleniyor ve 1 milyon obje civarını kolayca instantiate edip kasmadan kullanabiliyorsunuz. Compiler değişip Burst compiler geliyor, tüm bunları yapmamızı sağlayan da bu. Aynı şekilde altyapıdaki bu değişiklikler, c# 6 nın gelmesini sağlıyor. Yakında c# 7 desteği ve dolayısıyla rosalyn compiler desteğinin yolda olduğunun da haberini verelim. Scriptable render pipeline ile unitynin eski dandik grafikleri tarih oluyor. Ayrıca yeni render pipeline'ı shader yapmayı daha kolay hale getirecek bazı özelliklere de müsade ediyor ve shader graph aracı ile birlikte UE4'teki blueprintlerdeki gibi grafiksel olarak shader oluşturmanıza izin veriyor. Daha bir çok şey var onları da başkaları yazsın yoruldum E

Yemin ederim gözlerim doldu game maker'da nası çizgi çiziyoz derdik eskiden ne hallere geldik vay be E
  Alıntı
#5
(05-23-2018, 03:31 AM)Tharky demiş ki: Yemin ederim gözlerim doldu game maker'da nası çizgi çiziyoz derdik eskiden ne hallere geldik vay be E

O zaman 2018.1 le realtime da çalışan bunu izle gözlerine ne olacak aga Big Grin

https://www.youtube.com/watch?v=DDsRfbfnC_A
  Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi