Bu uyarı oluşmuştur:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 906 - File: showthread.php PHP 7.2.18-1+ubuntu16.04.1+deb.sury.org+1 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 906 errorHandler->error






  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[SORU] Unity 3d Silah Ateş Etmiyor.
#1
Selamlar arkadaşlar;
Doğukan hocamın videosunu izlediğim kadarıyla. Yaptığı her işlemi uyguladım. Belki göz önünden bişeyler kaçmış olabilir yardımcı olur musunuz?
Oyun Preview bölümüne girince direk console kısmından üst üste basmadığım halde hatalar geliyor ve artıyor.(Fotoğrafta var)
Yazdığım kodlar ise şöyle
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class GunFire : MonoBehaviour {

float gunTimer;
public float gunCooldown; // ateş etme sıklığı

public Transform firePoint;
RaycastHit rayHit;

public GameObject Bulethole;

// Use this for initialization
void Start () {

}

// Update is called once per frame
void Update () {

if (Input.GetButton("Fire1"))

if(Time.time > gunTimer)

if(Physics.Raycast(firePoint.position, firePoint.forward, out rayHit))

gunTimer = Time.time + gunCooldown;
Debug.Log("batuhan");

Vector3 BuletholePosition = rayHit.point + rayHit.normal * 0.01f;
Quaternion BuletholeRotation = Quaternion.FromToRotation (-Vector3.forward, rayHit.normal);
GameObject obj = Instantiate (Bulethole, BuletholePosition, BuletholeRotation) as GameObject;
}



}

Acaba nerede yanlış yapıyorum yardımcı olur musunuz??

Hata: UnassignedReferenceException: The variable Bulethole of GunFire has not been assigned.
You probably need to assign the Bulethole variable of the GunFire script in the inspector.
UnityEngine.Object.Internal_InstantiateSingle (UnityEngine.Object data, Vector3 pos, Quaternion rot) (at C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/UnityEngineObjectBindings.gen.cs:52)
UnityEngine.Object.Instantiate (UnityEngine.Object original, Vector3 position, Quaternion rotation) (at C:/buildslave/unity/build/Runtime/Export/UnityEngineObject.cs:156)
UnityEngine.Object.Instantiate[GameObject] (UnityEngine.GameObject original, Vector3 position, Quaternion rotation) (at C:/buildslave/unity/build/Runtime/Export/UnityEngineObject.cs:206)
GunFire.Update () (at Assets/Script/GunFire.cs:34)


Eklenti Dosyaları Tırnak(lar)
   
  Alıntı


Bu Konudaki Mesajlar
[SORU] Unity 3d Silah Ateş Etmiyor. - furkann3142 - 08-31-2018, 04:37 PM

Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi