Gronia - Developer Gezegeni
Unity3d Nvidia PhysX WheelCollider Sorunu - Yazdırılabilir Sürüm

+- Gronia - Developer Gezegeni (https://gronia.org)
+-- Forum: Oyun Motorları (https://gronia.org/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: Unity3D (https://gronia.org/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Konu: Unity3d Nvidia PhysX WheelCollider Sorunu (/showthread.php?tid=49)



Unity3d Nvidia PhysX WheelCollider Sorunu - BugZone344 - 06-26-2018

Unity'e bir araba modeli attım. Kodları yazdım. Fakat yararlandığım örnekteki 50 torque ile hızlı gidiyorken ben 5000'le bile zor kaldırıyordum arabayı. Daha sonra Unity'in hazır arabasını aldım - onu sahneye küçük geldiği için büyüttüm- o da aynıydı. Sonra fark ettim ki scale edince wheelcollider çıldırıyor. Zar zor kalkan araba bir anda yarış arabasına döndü. Neyse, kısa kesiyorum, bu PhysX metrik sistemde mi çalışıyor? Çünkü 10 scale 5000 tork etki etmezken 1 scale de 5000 de uçuyor, sahneden çıkıyor.


RE: Unity3d Nvidia PhysX WheelCollider Sorunu - berkealp - 06-27-2018

Sanırım dayanıklılık ile alakalı. Hacim büyüdükçe kütle artar bu yüzden tork yetmez. 10 scale yapınca torku da 10 ile çarpmayı dene yani 50000 tork yap.


RE: Unity3d Nvidia PhysX WheelCollider Sorunu - BugZone344 - 06-27-2018

Cevap için teşekkürler. Şu siteye göre cidden de öyleymiş. Yıllardır bunu bilmeden Unity kullanıyorum. Yalnız mesh i scale factor'den ayarlayınca da aynı şey oluyor.